Een friendly reminder voor iedereen die weleens met de trein of bus reist in Zwolle. Binnenkort, op woensdag 24 juni, gaan ov-medewerkers staken. In de vroege ochtend ligt het openbaar vervoer daarom plat.< NieuwsLees verder >