Wie al uitkeek naar een ijsje van ijssalon Van der Poel, moet nog even wachten. Door tegenslagen tijdens de verbouwing gaan ze nog lang niet open. “Ik weet niet of we het seizoen halen”, vertelt eigenaar Pieter van der Poel.< NieuwsLees verder >